Tjejsnack

Tjejsnack vecka 13 och 14 2008

V. 13 Ordspråk:
- Sämsta ordspråket?
Jag tror att det finns ett påstående som nästan blivit ett ordspråk nuförtiden,,,,fyllt av eftertanke och ångest...som så många andra ordspråk...."Jag ska aldrig mer dricka sprit"...och eftersom det alltsom oftast är en ren lögn när det yttras så är det ett dåligt ordspråk...eller nåt...vad klassas egentligen som ett ordspråk? Vad ska det uppfylls för kriterier? Här ----> finns en bra förklaring

- Bästa ordspråket?

Gårdagen lär oss om morgondagen av en anledning


- Ditt egna påhittade ordspråk?

Gårdagen lär oss om morgondagen av en anledning


- Bäst sagda av ett barn?
"Arsenik är en väldigt stark krydda som kan förstöra en hel måltid"

- Ordspråk du lever efter?

Gårdagen lär oss om morgondagen av en anledning

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

V 14. Vad gör du när du är:
- Arg?
Städar, diskar, men det slutar alltid med att jag måste gå ut och gå för att lugna ned mig och samla tankarna.

- Ledsen?
Skriver, lyssnar på musik, gråter stilla.

- Nedstämd?
Skriver

- Glad?
Ringer någon för att berätta det!

- Nykär?
Vad gör man INTE när man är nykär är kanske lättare att säga. Jag bubblar mycket, skrattar, ler, småbekymmer bekommer mig inte, jag jobbar otroligt bra, men är nog världens sämsta vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0