Tjejsnack vecka 15 - Tema tro

Och här kommer Tjejsnack för vecka 15

  • Tror du på en högre makt/gud? Vad?
    Jag skulle så gärna vilja tro. Jag vill tro att det finns en Gud som håller om mig när det stormar, som leder mig rätt, som hjälper mig när det är svårt, som står för kärlek och godhet. Men jag tror lika mycket som jag tvivlar...tror man då eller tvivlar man?
  • Tror du på livet efter döden?
    Ja, det kan inte bara ta slut. På något sätt fortsätter det. Jag vill gärna tro att jag blir en skyddsängel. Och att någon som redan lämnat jordelivet är min skyddsängel i detta nu.
  • Tror du på spöken/andar?
    Ja, det gör jag faktiskt. Barnsligt eller ej, men jag gör det.
  • Tror du på reinkarnation?
    Hm, återfödelse...mnjae...som en skyddsängel då ;)
  • Tror du på mänskligheten?
    Jag tror på människan, kärleken och livet.


  • PS - det här var lite svårare frågor än vanligt....men roligt att svara på likväl DS


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0