Till Er

Mina älskade änglar,  

Ni stödjer mig när jag vacklar
Ni bär mig när jag rasat och inte orkar resa mig längre.
Ni lär mig flyga igen när jag tappat allt mod
Ni lyssnar och hör mig  

Jag behöver aldrig förklara mig
Jag behöver aldrig ursäkta mig
Jag behöver aldrig vara osäker
Jag behöver aldrig tvivla  

Ni rättar mig när jag gör fel
Ni uppmuntrar mig när jag gör något bra
Ni står som fasta berg i mina känslorstormar
Ni bara finns, är och verkar   image19

Jag får bara vara
Jag får gråta och skratta
Jag får skrika
Jag får låta tystnaden tala  

Ni gör glädjen dubbel
Ni gör sorgen hälften så tung
Ni lättar ångesten
Ni är mitt allt






Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tar åt mig litegrann... om jag får :) Kram tjejen!

2008-04-16 @ 20:40:05
URL: http://annaceciliastrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0