Oj oj oj

Vilken helg!
Åre i all sin fjällvackra prakt med galet fint väder, välpistade backar, folk som höll sig hemma istället för i backen, god öl, gott sällskap och allting bara helt perfekt. Jag må vara sliten och trött, men jädrans vad kul det var! Bara ett litet missöde med en fossing som drog å helskotta, men det är ju bara bita ihop, spänna pjäxan ännu hårdare och köra så gott det går! Underbart!

Men är lite sliten. Träningsvärken är helt enorm (måste få igång det här degiga fläsket nu) och tröttheten är överhängade. Men det var det värt, helt klart!

Men nu väntar ett långt och varmt bad. Träningsvärken ska få sig en omgång. Foten skall pysslas om och hår skall få inpackas. Jag ska göra mig fiiiiiiin, och framförallt varm! En liten miniafterwork på Medis/Snaps var fantastiskt härligt och roligt på alla sätt och vis,  men faen vad kallt det blev när solen försvann...men jag litar på våren och sommaren...de är bara runt hörnet.

Puss på er, änglarna mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0