Och nu då...

Tänk, att jag nästan alltid lyckas snurra in mig i mig själv.
Jag tror att jag har koll på alla trådar, alla stubiner och alla tändare.
Åsså plötsligt råkar jag koppla lite fel,eller lägga fel tråd över fel stubien åsså PANG så har ja gsnurrat in mig fatalt.
Jag är nog där snart...intrasslad.

Kan ingen bombtekniker komma snart och trassla upp det här åt mig....typ nu....innan jag sprängs!

Det kom en liten fjäril flygandes idag. En liten en som fick lyfta och sänka sina vingar många snabba gånge rför att kunna flyga. Liten och spröd, men den lämnade ett vackert avtryck jag inte kan bli av med.

Kommentarer
Postat av: A:son

Jag har hört att man ska ta tillvara de där fjärilarna...det är inte så ofta de dyker upp, och det är inte så ofta de ens fladdrar till. Carpe Diem för fan Ögonblink!

2008-04-11 @ 10:24:58
Postat av: A:son

Nu vet jag ju inte om jag tolkade dig rätt iofs...men du vet nog vad jag menar.

2008-04-11 @ 10:26:06
URL: http://www.wikipedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0